Cat % din tine e corp? – grup de dezvoltare personala prin dans

Date:


Date:
Saturday, March 20, 2010
Time:
5:00pm – 9:00pm
Location:
Zona Eroilor

Punem la dispoziţie câteva ore de explorare şi autoexplorare prin dans şi modelaj. Dansul înseamnă mişcare, vibraţie, energie, în timp ce modelajul înseamnă formă, vizual, a crea.

Le dăm o întâlnire ei şi lui, femininului şi masculinului din interiorul nostru, ce îşi zâmbesc, se joacă, se provoacă, se caută, se ascund.

Cum pot transforma totul într-un dans?

Cum se pot modela reciproc?

Cum pot crea un întreg?

Cum ne pot re-crea pe noi?

Stabilim pentru asta o zi: Sâmbătă, 27 Martie, şi un interval orar: 17:00 – 21:00.
Traineri Experienţialişti – Alina Porumboiu şi Oana Popescu

Dezvoltarea personală prin dans este o metodă expresivă ce pune în contact mintea şi corpul facilitând descoperirea unor resurse interioare.
Varietatea mişcărilor, a expresiilor corporale şi a altor modalităţi de exprimare artistică aduc la lumină diversitatea prin care umanul se manifestă şi prin care polarităţile îşi dau întâlnire în interiorul său.

Taxa de participare: 50 ron.
Pentru înscrieri şi mai multe detalii: alina_ntmy@yahoo.com şi uana.popescu@yahoo.com

Published in: on March 12, 2010 at 3:59 pm  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://porumboiu.wordpress.com/2010/03/12/cat-din-tine-e-corp-grup-dezvoltare-personala-prin-dans/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. Suna frumos dar poti sa-mi explici mai exact programul acestui curs ca doar nu o sa dansam pana la 21:00. Sincer acuma mi se pare cam … ma rog nu plictisitor dar trebuie sa detaliezi exact planul trainingului.

    • Workshopul va dura aproximativ 4 ore in functie de dinamica grupului, in care ne vom exprima corporal, prin miscare, apoi prin modelaj (adica vom modela) si partea de final in care vom vorbi.

      Scopul acestor 4 ore este acela de a aduce la suprafata ganduri si emotii pe care le asociem cu aceste 2 principii feminin si masculin, este de a intelege mai bine cum anume ne raportam la ele. Apoi de a redescoperi resurse noi in interiorul nostru si de a vedea ce am putea face cu ele.

      In prima parte va fi miscarea si exprimarea corporala. Corpul este prietenul nostru cel mai sincer cand este vorba de emotii sau informatii stocate.
      Apoi modelajul – a da o forma la ceea ce am experimentat corporal
      si ultima parte, discutiile (ce vor sta sub semnul confidentialitatii) – au ca scop constientizarea si a da o semnificatie personala la ceea ce am inteles despre noi.

      • Chiar crezi ca ne va ajuta sa ne regasim si sa simtim acele lipsuri apoi sa le reparam acolo unde trebuie. Dar daca nu simti nimica ce faci in cazul ala ? Poate esti o fire mai inchisa si mai emotiva si cu siguranta nu poti sa te exprimi in fata unui grup, trebuie sa fii facut pentru asa ceva. Cum poti sa vii in ajutorul acelei persoane ?

  2. Eu nu cred ca va fi intr-un fel sau altul. Eu doar pun la dispozitie un “instrument” prin care sa ajungi in contact cu anumite parti din tine (tu le spui lipsuri, eu le-as spune blocaje care se pot transforma apoi in resurse). Sunt foarte multe instrumente; vezi ce ti se potriveste.
    Ce faci tu cu acest instrument, tine de tine.

    Asa este, poti crede despre tine ca esti o fire mai emotiva si ca nu te poti exprima in fata unui grup, sau poti profita de ocazie sa te privesti si altfel. Ceea ce eu fac, este sa iti ofer un cadru in care tu te poti experimenta asa cum iti doresti.
    Sau alegi un cadru mai intim, sa te descoperi in individual cu o alta persoana (un prieten, un consilier, poate chiar propria ta persoana). Grupul in principal are rolul unei fiinte unitare atunci cand este vorba despre dezvoltare personala.

    • Scuza-ma ca te intreb, care este experienta ta incat sa fii asa de sigura ca imi poti pune la dispozitie acele instrumente de care vorbesti. Din poza pot sa spun ca esti destul de tanara daca tu esti in poza si un astfel de dans trebuie sa aibe in spate multa cunoastere si experienta nu ma intereseaza varsta dar as vrea sa stiu daca vin vei fii capabila sa ma antrenezi si sa-mi deschizi ochii.

      Nu prea imi place sa risc asa cum spui tu ca ar tr sa profit dar acolo implica imaginea mea fata de ceilalti participanti si nu vreau sa par mai inferior. Cand spui cadru mai intim prin ce imi garantezi tu ca acele lucruri care le fac in preajma ta raman acolo. Vreau sa existe o siguranta de care sa pot profita in momentul in care tu nu te tii de cuvant.Eu ca si client doresc sa raman in anonimat si fara dureri de cap. Ce imi oferi ?

  3. Referitor la experienta mea, poti citi pe pagina – “Despre mine”
    Ceea ce tine de mine – si anume sa folosesc o anumita metoda – da, sunt sigura.
    Ceea ce tine de tine, insa, este sa iti alegi o metoda si sa o folosesti.
    Crezi ca ar putea altcineva sa iti deschida ochii? Ai cui sunt ochii?

    Apoi, ideea nu este “un astfel de dans”, dansul, de data asta ar fi doar un vehicul; in ce directie mergi, cu ce viteza, cat conduci constient si cat inconstient, tine de tine sa descoperi. Artterapia, in general, nu pune accentul pe forma de arta ci foloseste arta ca modalitate de a provoca, de a stimula; si am ales arta pentru ca este abstracta si pentru ca activeaza creativitatea, ca si, in acest caz, miscarile corpului.

    Ma intreb cum altfel am putea face pasi spre necunoscut fara a risca macar putin…?

    Eu te invit sa iti adresezi tie o anume intrebare: De ce ai nevoie si cum ai putea extrage acele lucruri din ceea ce ti-am povestit pana acum referitor la acest workshop. Si cand crezi ca ai decis, te astept cu un raspuns.

    • Daca as stii exact ce este bine pentru mine si nu as depinde de factorii din jurul meu care imi dau lucrurile peste cap, cu drag as alege dar sunt atatea lucruri care nu depind de tine ci de cei din jur incat greu razbati sa-ti duci planul la capat si ajungi la jumatatea drumului si realizezi ca de fapt a fost o minciuna si ca asa cum iti este sortit asa vei avea. Dar ce vorbesc eu aici ca oricum asta e realitatea.
      Iar eu am impresia aici ca te cam imbeti cu apa rece ca de fapt este un simplu business de care unele personaje au nevoie de acele jocuri ale mintii ca de fapt este un joc al mintii care te rupe de realitate si apoi cand se termina acel workshop te intorci de unde ai plecat.

      E de asteptat sa gandesti asa deoarece asta e gandirea ta de psiholog sa vezi ce altii nu vad si nu inteleg, mi-ar place sa vad pentru cateva secunde cu aceeasi ochi cu care privesti tu. Uite eu de exemplu am dat din intamplare de blogul tau si am vrut sa vad ce imi spui. Oricum nu o sa practic niciodata asa ceva nu e pentru mine nu ma regasesc acolo si nici nu ma voi vedea acolo intr-un viitor apropiat poate niciodata.

      Cred ca ai scoate mai multi bani daca te-ai apuca sa scrii o carte sau o revista in loc sa iti bati capu cu toti care nu te inteleg sau te inteleg dar nu de ajuns.

      Oameni “nebuni” sunt o groaza asa ca dai bataie si fa ce stii tu mai bine si scoateti si tu painea de zi cu zi la fel ca fiecare dintre noi .

  4. Este un prim pas in a decide, macar stii ceea ce nu este bine pentru tine sau ceea ce nu iti este util – si asa te apropii de realitatea din jurul tau, a ta si a celorlalti.

    Asa este, te intorci in aceeasi realitate, depinde acum daca ai si integrat ceva din acele jocuri ale mintii; daca ai si schimbat ceva in programul pe care il utilizezi in jocurile permanente ale mintii. Eu nu cred ca mintea sta, cred ca in permanenta se joaca cu ceva.

    Mi-am imaginat ca intentia ta in aceste discutii, mai presus de a participa, era sa starnesti cateva raspunsuri…o forma de joaca, de altfel; am acceptat provocarea. 🙂

    Poate ca ar trebui sa te faca sa te simti bine…in loc sa ma adresez publicului larg (scriind carti, sau reviste), iti scriu tie, in particular. Dezinteresata, de aceasta data, de numar, cantitate, profit.

    O seara buna!

  5. Da m-as fii simtit bine daca erai o persoana cu un renume si uite imi raspunde si mie, dar tu esti o persoana la inceput de cariera care incearca sa invete tainele aceste meserii prin contactul direct cu cat mai multe “victime” din ce am citit aici pe blogul tau si mai ales tu ar trebui sa fii mandra ca ai avut persoana care sa te puna in miscare si sa incerci sa il faci sa inteleaga ce produs vinzi pe piata si care sunt pericolele la care se expune. Daca reusesti sa faci acest lucru atunci cu siguranta esti pe drumul cel bun dar mai bine nu iti mai dau apa la moara ca mai ai destul de invatat esti la inceput si multi factori de care o sa depinzi. Chiar muncesti si tu pe bani seriosi sau faci totu de dragul placerii, stomacul cere “papa” nu placere, chiar placerea ii creeaza dureri.
    Viata e o provocare nu ca ai facut ceva pentru mine tot pentru tine ai facut ca in final se rezuma tot la tine eu sunt acum, mai tarziu nu mai sunt dupa terminarea acestor inutile discutii. Am mai intalnit o persoana la fel de visatoare ca tine acum 3 ani si tot asa era foarte incantata si a realizat pe parcurs ca nu este asa de usor sa faci intotdeauna ce iti place si am avut norocul sa o intalnesc de curand si vai de ea saraca. Dar sa nu zicem saraca ca nimeni nu merita sa ii zici saracu ca singur se pune in fata pericolelor si trebuie sa razbata daca nu asta e, altul la rand ca si asa suntem cam multi pe globul asta ar tr sa ne mai diminuam.

  6. Eu iti raspund pentru ca tu intrii pe spatiul meu (blogul) si aduci opinii, ganduri….

    Ma intreb ce anume te determina pe tine sa continui sa scrii, din moment ce gasesti inutile si doar in avantajul meu aceste discutii. Sa fie oare altruism? 🙂

    Te-ai gandit sa schimbam rolurile si “imi deschizi tu mie ochii”?
    Am sa inchei aici aceasta conversatie.

  7. Sa stii ca si pentu mine este tot un joc care ma face sa spun ce vreau fara sa am parere de rau si sa fiu ffff sincer. Daca vrei sa te opresti aici e problema ta cu siguranta asa cum mi-ai spus tu mai sus sta tot in alegerea ta acum e randul tau sa alegi mai departe iar faptul ca inchei conversatia nu ramane decat sa imi arati ca esti slaba sa duci mai departe o discutie sau o provocare iar tu vei veni cu raspunsul ca de fapt timpul este scump pentru tine si esti ocupata cu lucruri mai importante decat o simpla discutie pe blog. Inca o chestie poate te-ai intrebat daca numele este adevarat da este adevarat numai ca e-mail-ul nu e bun deoarece mi-a fost spart de cineva rau intentionat asa ca am altul acum cristimatei96@yahoo.com. Aici poti sa-mi trimiti ce vrei tu ca sa nu crezi ca daca sunt pe teritoriul tau sunt mai generos. Pe curand !


Leave a Reply

